Viime vuoden lupaus oli 100km liikuntaa kuukaudessa. Pääsin tavoitteeseeni ja vuoden viimeisen päivän saldo oli 1812km, 114000 kulutettua kaloria, 304 lenkkiä ja -9kg. Tämän vuoden tavoite edelleen se 100km/kk, en ala ahnehtia, jotta ei ala tuntua ylivoimaiselle urakalle. Jos tulee plussaa, niin se on vaan plussaa.

Lisäksi lupasin, että heitän jokaisena päivänä jotain turhaa pois tai kirpputorille.

Tammikuun ensimmäisen 11 päivän aikana olen siis lenkkeillyt 10 kertaa yht. 72 km. Lisäksi olen heittänyt joko roskikseen tai valikoinut kirpputorille meneväksi

  • risa avaimenperä > roskiin
  • vanha hiusharja >roskiin
  • vanha kylpytakki> roskiin
  • risa ämpäri > roskiin
  • ylimääräiset kännykän suojakuoret > kirpparille
  • yhdet monot ja kolmet kengät > kirpparille 
  • juomalaseja 6 kpl > kirpputorille
  • neulepusero > kirpputorille
  • 2kpl mustia jakkuja

Näin toimien ei tosiaankaan niin ahdista, kun riittää, että valikoi tavaran päivässä. Suosittelen.

Ja vähän olen saanut maalattua. Olen kai sopinut ensi kesäksi kahteenkin paikkaan näyttelyä ja ei minulla ole oikein mitään uutta. Näyttelyn sopimisesta sana kai siksi, että olen varannut paikat jo pari vuotta sitten ja nyt pitäisi varmistella, että onko varaukset edes voimassa. On niin suosittuja muutamat kahvilanäyttelytilat, että varausjono on vuosia.

Kissa-ja-kalat-pieni-normal.jpg